سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا کس که با نیکویى بدو گرفتار گردیده است و بسا مغرور بدانکه گناهش پوشیده است ، و بسا کس که فریب خورد به سخن نیکویى که در باره او بر زبانها رود ، و خدا هیچ کس را نیازمود چون کسى که او را در زندگى مهلتى بود . [ و این گفتار پیش از این گذشت ، لیکن اینجا در آن زیادتى است سودمند . ] [نهج البلاغه]

انتخابات و جو زدگیه من و تلویزیون! - نشتی های زبان یک ...

انتخابات و جو زدگیه من و تلویزیون!

بسم الله

سلام

انتخاب وانتخابات.نامزدو نامزد بازی.وعده ووعید و.......

این کلمات و که می شنوید یاد چی می یفتید؟؟؟

اصلا لازم نیست آدم یاد چیزی بی یفتید.چون همه چی معلومه.

ولی من یاد هشت نه ساله پیش می یفتم.سال 76 بود وانتخابات ریاست جمهوری.من تو مقطع راهنمایی درس میخوندم .اون موقع موضع اکثر معلما مخصوصا معلم دینی و پرورشیمون معلوم بود.من با اینکه نمی تونستم رای بدم ولی یواشکی پوستر کاندیدایی که دوست داشتم و می بردم مدرسه و میدادم به دوستام و می گفتم به خانوادتون بگین به این رای بدن.تازه خیال می کردم به حرف من گوش میدن.

بازم یاد ساله هشتاد می یفتم. چون پیش دانشگاهی بودم از حول وولای قبول شدن دانشگاه دل و دماغی برا کارای تبلیغتی نداشتم.البته یه دلیل دیگش این بود که از سن رای اولی بودنم گذشته بود. همه امیدم به این بود که برم دانشگاه ودانشجوی خط خطی بشم و کاری بکنم کارستون و....(از بس همه جا میشنیدیم دانشجوها این کارو کردن واین کارو نکردن)

رفتیم دانشگاه واز دانشجو بودنم فارغ شدیم ولی نگو داستان ما داستان خوش خیال در خیال بیند فیلم سینمایی بود و نمی دونستیم.

نکته شو گرفتین؟؟خب ماله خودتون.ما که بخیل نبستیم.

* * *

تو ایام انتخابات کلی سوژه ی رنگ ووارنگ میشه پیدا کرد.بعضیاشم جون میده برا خندیدن به خصوص برا اونا که افسردگیه شدید دارن.(حالا بگردید سوژه پیدا کنید)

یکی از اون چیزایی که میشه بهش خندید( البته بیشتر از خندیدن گریه داره ها )برنامه های رسانه های جمعی نخ سوزن (مخصوصا ) تلویزیونه.

دیدین بعضی آدما وقتی کارشون به یکی دیگه می یفته هم مهربون تر میشن هم طرف و هندونه بارون می کنن.(خوب دیده باشین چه ربطی داره به صدا وسیما؟)

رنگ وروی برنامه ها تغییر می کنه.مجریا مردم ودعوت می کنن تا بار دیگر در صحنه حضور داشته باشن.البته مردم همیشه در صحنه( صف شیرو جنس کوپنی و...) حضور دارن ولی دیده نمیشن.

همین دیروز ج خ مجریه توانای ورزشی ! یه جمله ی تاریخی دیگه از خودش ثبت کرد با این مضمون :این چند روز تیم های ورزشی گروهییمون بر خلاف قبل خوب نتیجه گرفتن مثل کاری که قراره ملت با وحدتی که دارن روز انتخابات از خودشون نشون بدن.پیدا کردن ربطشم با خودتون.

یا اینکه یه گزارشگر سرحال وخندون (می دونید کیه دیگه)از اقشار مختلف مردم به خصوص آدمای معروف می پرسه 28 و29 می دونید چیه؟؟(ظاهرا در اینده هم باید این برنامه را ببینیم با این تفاوت که فقط عددای مورد سوال عوض بشه)

یا بخش های خبری گزارش هایی از شوروشوق مردم فلان شهروروستا رو پخش می کنه که تاحالااسمشونم نشنیدی(شایدم شنیدی).
راستی باغ مظفر مهران مدیری هم خوب موقعی شروع شده ها.

و.....................

می دونین حرف من چیه؟من میگم اونی که می خواد رای بده رای میده.احتیاجی به برنامه های تکراری و کلیشه ای و مضحک نیست. اونی هم که نمی خواد رای بده رای نمیده.حالا شما اون صندوق رای بالای صفحه ی تلویزیون وسمت چپم کپی کن.فایده ؟؟؟اصلا معلوم نیست طرف برنامه های تلویزیون و می بینه یا نه.

* * *

تخم مرغ های انتخاباتی بر سر سفره ی مردم!این مطلب وتازه دیدیم.( شما هم ملاحضه بفرمایید)

وبه خود بالیدیم از اینکه مسئولین دردآشنایی داریم که ازعلاقه وافر مردم به مصرف تخم مرغ ونه گوشت ومرغ آگاهند. ابتدا قیمت تخم مرغ را افزایش داده وبعد تلاش بی وقفه ای برای کاهش قیمت از خود نشان دادند.

این خبروهم خوندیم.سعی می کنیم یادمون بره که...

* * *

ودر آخر خواستیم بگیم...( حواستون به انتخابات خبرگان باشه).ولی نمی گیم.چون همه ماشاالله عاقل وبالغ هستین واز اهمیت مجلس خبرگان خبر دارین ومی دونید که رای شما گلی ست در صندوق های رای ومشت محکمی است به دهان امریکای خونخوار و اسراییل زمین خوار وانگلیس آدم خوار(اینو برای هم اهنگ شدن با بقیه نوشتیم).

بازم خواستیم بگیم انتخابات شوراها ...ولی یادمون افتاد امر به معروف کردن شرایط می خواد که ما نداریم.

ولی وقتی یه کسی بعد از کلی زحمت کشیدن وفیتیله پیچ کردن ووزن زیاد وکم کردن وگوش شکسته میره دکترای مدیریت می گیره که به من وشما ختمت(خدمت)کنه حَکمَند (حتما)خبری هست.

حاشیه

1_هرگز نشه فراموش انتخاب وانتخابات.

2_امروز سالگرد سقوط هواپیمای سی 130یه..یکسال گذشت.به همین راحتی. نه.

3_آهنگی مناسبتر از خیابان خوابها برا وبلاگمون پیدا نکردیم.مناسبه دیگه؟؟

4_ بقیش جدا(جدن )بماند.

5_دعا که یادتون نمیره.پس دعا بفرماید.

**اینی که دارم می نویسم وهمین الان دارم می نویسم.اخه پست قبلیم بعد 15 روز برگزیده شد.پیدا کنید انچه را که باید پیدا کنید.حتما اشتباهی رخ داده.فعلا




انتخابات و جو زدگیه من و تلویزیون! - نشتی های زبان یک ...

تو با خدای خود انداز کارو دل خوش دار* که رحم اگر نکند مدعی،خدا بکند